Klacht: Service aan de bloemen balie

op 24 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanmorgen ( 24-05-2017 rond 08.10) bij Jumbo Oosterhof te Boxtel met mijn zoon een bos pioenrozen gekocht voor zijn 2 juffen die de verjaardagen in de klas vierden. In de bos zaten 5 pioenrozen. We wilden ze graag laten verdelen in 2 rozen met de grote knoppen en 3 rozen met de kleinere knoppen. De medewerkster van de bloemenbalie wilde hier niet aan meewerken, want had ik wel gezien de rij die achter me stond. Er stond inderdaad een rij, met klasgenoten van mijn zoon die ook bloemen wilde kopen voor hun juffen. Daarna wilde we een kaartje erbij doen, mijn zoon ijverig het kaartje zelf geschreven en afgegeven aan de medewerker, ze antwoordde: de metalen rondjes liggen daar in het bakje, kun je het zelf eromheen doen, wat een service, zeker geen service met een glimlach Jumbo.

Als de medewerker een normale service kan verlenen en het werk doet wat ze behoren te doen, mensen helpen. Daarnaast een service verlenen met een glimlach en niet super sjagerijnig mensen bedienen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door susan76