Klacht: Service

Anoniem 3.0 op 13 oktober 2020 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een halfjaar bezig met een nieuw tafelblad. Eerste worden er tot twee keer toen datums belooft en niets van waargemaakt. Vervolgens krijgen we bezorg afspraken zonder bezorgtijden waardoor de bezorger aan een gesloten deur staat. En als je dan een mail stuurt met daarin de vraag hoe dit kan gebeuren wordt er niet eens meer op gereageerd. Voor veel geld meubels gekocht en gruwelijk veel spijt van! Had dat geld liever uitgegeven aan een bedrijf waar de service boven aanstaat. Wat een ongelofelijke slechte service. En wij zijn niet de enige met deze ervaring! Denk eerst goed na voordat je hier wat koopt! Meubels zijn top maar als er iets niet goed is of kapot zijn ze moeilijk te bereiken!!

Gewenste Oplossing:

Niet meer! Het is al vergaande glorie. Service is iets wat in elke winkel bovenaan hoort te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem 3.0