Klacht: Service

op 24 juni 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik denk al zo’n 15 jaar klant bij KPN,mobiel contract met verzekering
Nu zijn alle voorwaarden in ene weer veranderd
Probeer al een paar dagen mijn stukke telefoon ter reparatie aan te bieden
Het bedrijf waar ik hem altijd bracht,mag ze niet meer in nemen.
Krijg je een leuk telefoon nummer
Die je dan belt en je vervolgens verteld dat het systeem plat ligt en je het allemaal per internet moet doen,erg vreemd
Nou alles per internet willen jullie als afsluiter 2 facturen of verschillende bankafschriften bijgevoegd met mijn naam erop
Dan kom ik op 2 problemen jullie hebben nooit mijn naam willen aanpassen na mijn huwelijk en nummer 2: ik vind niet dat KPN mijn privé spullen hoeft in te zien
Heb ik nog nooit meegemaakt
Dan bel je om te vragen hoe het zit word je in ene doorgeschakeld om mijn naam te veranderen
(Schijnbaar kan het nu wel in ene moeiteloos)
Zodat ik de papieren kan opsturen
Word er na zolang wachten ook de verbinding verbroken
Nee KPN ik wil jullie geen papieren toesturen,maar ondertussen zit ik nog steeds met een stukke telefoon
Waar ik toch een duur service contract op heb afgesloten

Gewenste Oplossing:

reparatie van mijn telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donyadaja123