Klacht: service

op 05 mei 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Na een proef abonnement van 4 weken zou ik terug gebeld worden voor een vervolg abonnement van een half jaar . Dit is niet gebeurt.
Na maandag zelf gebeld te hebben zou het nieuwe abonnement op donderdag ingaan. Geen krant . Na weer gebeld te hebben zou het abonnement op vrijdag ingaan . Ik vond dat alles niet prettig verliep . Dan moet u maar een klacht indienen. Hoe doe ik dat googelen via de website daar staat het formulier.
Op de site van het AD ( voor mij het meest logische om te zoeken ) is geen klachten formulier te vinden.
Aangezien ik in oktober voor een langere periode naar het buitenland gaan heeft het steeds later starten van het abonnement geen zin omdat ik de laatste kranten niet meer kan lezen. Ijk heb gevraagd of ik een setje met bonnen kan krijgen voor als de bezorging mis gaat maar dat kan niet
Vanochtend, vrijdag nog steeds geen krant , na weer gebeld te hebben kreeg ik nu te horen dat de bezorger het niet gezien heeft dat er een nieuw adres is

Als ik een setje met bonnen krijg zodat ik bij een volgende niet bezorg dag mijn krantje in de winkel kan halen en als het klachten formulier op de site van het AD te vinden is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdine de Vries