Klacht: service

op 27 april 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Het gaat om Macdonalds Veenendaal Centrum.
Het is nu voor de derde keer dat ik tijdens het eten nodig naar het toilet moest. Iedere keer zijn de toilets gesloten en wordt er gezegd dat ze verstopt zijn. Ik moet naar een ander restaurant plusminus 300 meter verderop naar het toilet. Daarbij komt dat bij terugkomst mijn eten koud is. Het is iedere keer hetzelfde verhaal dat de wc verstopt zit maar dit is altijd met drukke dagen. Ik heb de manager hierop aangesproken maar die zegt dat dit moet van zijn leidinggevende. Doordat ik niet naar de toilet kon bij Macdonalds kon ik het niet meer ophouden en u kunt wel raden wat er is gebeurd. Schandalig dat dit nog bestaat en dat door 1 van uw managers. Ik vind het vreselijk dat u zulk personeel uw zaak laat runnen. Totaal geen service en totaal geen medeleven. Maar wel het menu duur betalen.

De laatste jaren totaal niet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frieda1959