Klacht: Service

op 30 november 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb via de site een tuinkussens kist besteld
Die inmekaar laten zetten en was helaas niet compleet er zaten 2 dezelfde scharniertjes bij voor de linker deur de rechter deur kon ik er daarom niet inhangen na contact gehad te hebben met de klanten service zou de kist opgehaald moeten worden ik had uitgelegd dat ik de kist al voor de rest helemaal in mekaar in de tuin had staan en mocht hem zo mee terug geven wat ik al vreemd vindt ik had gesproken met katrien meyerink
Ik had aangeven dat ik het niet noreaal vindt dat ik nu heel de kist weer moest terug sturen alle kussens weer moest verplaatsen naar het zolder en weer Moest wachten op een nieuwe kist weer iemand moet regelen om de nieuwe kist inmekaar te zetten en weer thuis moest zijn voor ophalen ik zou gebeld worden vantevoren en woensdag zou de kist opgehaald worden ik weer iemand laten komen om de kist buiten de tuin te tillen ik ben gaan bellen met de klanten service van blokker en kreeg loui van de klerk aan de telefoon hij zei dat er niks opgehaald wordt vandaag en ik dat niet goed had begrepen ik weer een dag hele dag moet thuis zijn voor de volgene ophaal dag en niet gebeld kan worDen en de kist helemaal uit mekaar moet gehaald worden in de doos terug moet ik gaf aan dat ik dit niet normaal vndt dus nu moet ik heel de dag weer thuis blijven iemand weer laten komen om de kist uit mekaar te halen allemaal omdat jullie een fout onderdeeltje hebben gestuurd meneer zei letterlijk dat is niet ons probleem wij zijn maar een tussen persoon
En begreep niet waarom ik hier kwaad over was en bleef vol houden je moet weer een hele dag thuis blijven en de kist uitnekaar halen dit is niet ons probleem wij zijn een tussen persoon echt heel klant vriendelijk gewoon
Ik heb dit nog nooit meegemaakt ben zelf werkzaam als leiding gevende in een winkel en dat je zo de dupe moet zijn terijl je betaald voor een product ze doen net of je het gratis krijg en je niet mpet klagen !!!
Ik hoop echt dat hier naar gekeken wordt ikga weer een da g vrij nemen en weer iemand regelen omdat ik gewoon geen keus heb volgens meneer en ik ben van plan om hier echt werk van te maken zal ook niemand aanraden om via blokker .nl een product te bestellen en zal dit ook niet meer doen

Ik vindt dat dit niet kan zo kan je niet met je klanten omgaan en wil het liefst mijn geld terug en vergoeding voor 2x een vrije dag en 3x iemand laten komen ondanks dat loui van de klantenservice mij mij net duidelijk heeft gemeld dat is niet mijn probleem

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessaromy1