Klacht: Service

op 07 augustus 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Service zwaar onder de maat.
Op 6 augustus had ik een vlucht van Sarajevo naar Amsterdam met 2 maal een overstap.
In Frankfurt was er weinig tijd om de bagage over te zetten.
Het schijnt dat er een onwel wording was in de bagageruimte.
Voordat de vlucht opsteeg was het voor de maatschappij dus bekend dat niet alle koffers aanboord waren.
Bij aankomst op Schiphol ben ik net als velen anderen naar de bagageband gelopen.
Na 45 min te wachten kregen wij een mededeling dat niet alle koffers waren aangekomen….
(dit wisten ze al voor vertrek)
Na 45 min te gewacht hebben voor de bagageband konden wij in de rij staan om een melding te maken.
Na een uur in de rij te staan en voor sommigen nog langer konden wij een melding maken.
Op 07 augustus kreeg ik van sommige reisgenoten dat ze hun bagage hadden ontvangen.
Uit nieuwsgierigheid ben ik gaan inloggen om te kijken hoe het mijn bagage was.
Na het inloggen zag ik dat de medewerker zowel mijn email als mijn telefoonnummer verkeerd had ingevoerd (9nummers)
Het is nu afwachten hoe het gaat lopen.

Ik kan nergens mijn gegevens aanpassen en sta ondertussen een half uur aan de telefoon.
De website is in het Engels en heb eerlijk gezegd geen behoefte om in het Engels mijn beklag te doen.

De service is zwaar onder de maat….
Ik denk dat er bewust gekozen is om te vertrekken om claims te voorkomen voor de vertraging en een aantal reizigers simpelweg onder de mom van overmacht weg te sturen…

Persoonlijke contact en transparante communicatie

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Bal