Klacht: service

op 21 juli 2016 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

2 weken geleden een Kobo touch ontvangen. Nu is deze defect. Gemaild met de klantendienst van Kobo, zijn telefonisch niet te bereiken. Vervolgens kom je in een geautomatiseerde mail terecht waarbij ik overspoeld werd met instructies hoe de kobo touch op te starten. na diverse mailwisselingen was het ze duidelijk dat de kobo het niet meer deed. Dat duurde wel even want ik kreeg steeds A4 tjes vol met akties die ertoe moesten leiden dat de Kobo het weer zou gaan doen.
Vervolgens moest ik minimaal 4 foto’s opsturen, die aan voorwaarden moesten voldoen. Daarna moest ik de aankoopnota opsturen. Daarna zou ik verder bericht krijgen of ik de Kobo voor eigen risico zou mogen opsturen naar..???
Toen werd het stil..
Vervolgens weer tweetal mails gestuurd, maar geen reactie tot nu toe!!
Kortom waardeloos!

Een Kobo touch van nog geen 3 weken oud die 1maal opgeladen is en het niet meer doet, gewoon omruilen en de klant geloven en niet opzadelen met allerlei handelingen en akties...dit is echt een gehanteerd ontmoedigingsbeleid!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kobo2.0