Klacht: service

op 04 juli 2016 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben destijds voor onze 4 lederen eetkamerstoelen het goudengarantieplan afgesloten. Nu merkten we dat bij alle 4 de stoelen de toplaag begint los te laten. We hebben contact gezocht met de klantenservice van Piet Klerkx en moesten foto’s maken/mailen van de plekken op de stoelen. Zo gezegd zo gedaan. We werden teruggebeld met de mededeling dat een servicemonteur zou kunnen komen kijken. Deze meneer kwam en constateerde direct dat hij niks voor ons kon betekenen, omdat het de toplaag betrof. Hij maakte dezelfde foto’s als wij eerder al hadden doorgemaild. En hij merkte op dat middels het zien van de (door ons gemailde foto’s) al ingeschat hadden kunnen worden dat hij niets voor ons kon betekenen. Toch moesten we ter plekke de 75 euro voorrijkosten betalen. Vervolgens werden we (na 2 keer bellen) drie weken laten gebeld door een andere (onvriendelijke) servicemedewerker die ons meldde dat problemen met de toplaag niet vallen onder het gouden garantieplan. Al met al zijn we dus niks wijzer geworden dan we van meet af aan al waren. Hoewel het loslaten van de toplaag niet onder het gouden garantieplan valt, vind ik het uiterst opmerkelijk dat van zulke dure stoelen (a 399 per stuk) 5 jaar na dato de toplaag loslaat, terwijl we ze altijd met zorg hebben behandeld! Bovendien vind ik het zeer onterecht dat we 75 euro voorrijkosten hebben moeten betalen voor iets wat op voorhand al had kunnen worden ingeschat.

Terugbetaling van de onterecht berekende voorrijkosten.
Iemand die met een oplossing komt voor het loslaten van de toplaag. Nu hoorden we dat dit ongeveer 1400 euro zou gaan kosten (voor onze rekening), terwijl ik het belachelijk vind dat die laag überhaupt loslaat!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lara van Winden