Klacht: service

op 01 juni 2016 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klachten :

PC opgestuurd geweest terug gekregen niet gerepareerd. Willen na diversen mails geen vervanging sturen . Willen wel dat ik de PC weer opstuur. Maar ik verlang eerst een vervanging dat ze niet willen doen.

Draadloze muis deed het niet , opgestuurd een andere gekregen, prima maar deze laat het nu ook afweten. Willen ze weer alle gegevens zoals aankoop bonnen etc . Die heb ik met de eerste al opgestuurd dus die heb ik niet meer, betgreft de orginel. Kopie nemen ze geen genoegen mee.

Gewenste Oplossing:

Eerst een vervanging sturen voordat ik de nog te repareren apparaten opstuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Medion

1 jaar geleden - Geachte heer cliftas, Wij zouden graag uw klantgegevens willen ontvangen zodat wij deze klacht in behandeling kunnen nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door cliftas