Klacht: service

op 03 februari 2014 over Marskramer in de categorie Huishoudelijke winkels

Een Leuk 26-delig serviesset cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Alleen blijkt de bordjes erg klein te zijn. Besloten om het om te ruilen voor een groter servies met bijbetaling. Aangekomen in het filiaal met de doos en de bon blijkt uit het gesprek met de medewerkster dat ik het niet mag ruilen.Het komt uit een ander filiaal wat niet meer bestaat en er is 40% korting op gegeven.Er staat ook op de bon “let op dit filiaal gaat sluiten”. Derhalve is het niet mogelijk bovenstaande artikelen te ruilen of retourneren. Zie de voorwaarden in het filiaal. ” het filiaal”…..bestaat niet meer,dus ruilen gaat nogal moeilijk. Er is ook gevraagd door de persoon die het heeft gekocht, kan ze het ruilen als ze het niet mooi vind. Hetgeen geen probleem was en het gewoon geruild kon worden in een ander filiaal. Ik vind het Jammer dat het filiaal waar ik nu ben geweest het niet wilde ruilen.
Nu heb ik een servies waar ik niets aan heb…..heel jammer!!!! Ze hadden het 3 dubbele kunnen verdienen…want dat was mijn bedoeling.

Ik wil graag een groter servies uitzoeken met bijbetaling en dit servies omruilen. Het servies zit nog netjes in de doos. Alleen niet in het filiaal in Nieuw Den Helder....service is ver te zoeken. Hetgeen ik erg jammer vind!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Marskramer over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marskramer

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marskramer nog niet in behandeling is genomen.

Marskramer

Heeft op 24 februari 2014 om 13:30 geantwoord

Klacht is inmiddels opgelost met de klant.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Marskramer in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Marskramer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cadeau servies