Klacht: serienummer is ongeldig

op 10 juni 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Bij kijkshop.nl heb ik op 08-06-2016 een acer liquidz220 besteld. Vandaag 10-06-2016 binnen gekregen. Alle velden ingevuld alleen wordt het serienummer niet geaccepteerd en staat er dat het ongeldig is.
Al verschillende keren geprobeerd maar het lukt niet.Zo kan ik dus geen gebruik maken van 20 euro cashback actie

Als het invoeren van het serienummer lukt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

9 maanden geleden - Geachte klant, Vervelend om te horen dat de aanmelding voor de cashback niet goed gaat. We willen u graag hiermee assisteren. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om u zo van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Acer Klantenservice,

Reactie van de melder van de klacht 01Lucky

9 maanden geleden - Het invoeren is gelukt. Bedankt voor de vlotte afhandeling. Met vriendelijke groet,M

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 14 juni 2016 om 13:59 geantwoord

Geachte klant,

Goed om te horen dat het nu is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op 0900 2020767 (80cent/gesprek). Wij danken u hartelijk voor uw geduld, en hopen dat u veel plezier beleefd aan uw product.

Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 01Lucky