Klacht: sentido punta del mar mallorca

op 27 juli 2016 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het hotel is de naam Sentido niet waard ! Vorig jaar waren wij in een sentido in Cyprus en dit hotel kan er niet aan tippen !
Iedere morgen opstaan om zetels te reserveren anders geen plaats ! Wijn van All in is lauw ! Zelfs geen fles plat water voor op de kamer.
Het eten s’ avonds laat ook te wensen over !

Gewenste Oplossing:

De service aan de bar van het zwembad in wel dik in orde

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

Bericht van Thomas Cook

11 maanden geleden - Geachte heer de Smet, Wij ontvangen graag uw reserveringsnummer, zodat wij dit verder kunnen nagaan voor u. Met vriendelijke groet, team customer service

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 06 augustus 2016 om 02:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 augustus 2016 om 14:13 geantwoord

Ik heb mijn resetveringsnr doorgestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door cancelara