Klacht: sentido punta del mar mallorca

op 27 juli 2016 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het hotel is de naam Sentido niet waard ! Vorig jaar waren wij in een sentido in Cyprus en dit hotel kan er niet aan tippen !
Iedere morgen opstaan om zetels te reserveren anders geen plaats ! Wijn van All in is lauw ! Zelfs geen fles plat water voor op de kamer.
Het eten s’ avonds laat ook te wensen over !

Gewenste Oplossing:

De service aan de bar van het zwembad in wel dik in orde

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

Bericht van Thomas Cook

1 jaar geleden - Geachte heer de Smet, Wij ontvangen graag uw reserveringsnummer, zodat wij dit verder kunnen nagaan voor u. Met vriendelijke groet, team customer service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 06 augustus 2016 om 02:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 augustus 2016 om 14:13 geantwoord

Ik heb mijn resetveringsnr doorgestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door cancelara