Klacht: Sensor melk opschuimer

op 10 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wel hebben op 27-3-2017 een koffiezetapparaat switch HD7892/00 gekocht, maar tot nu toe nog niets gehoord over de gratis sensor melk opschuimen nog steeds niet gehad.
30-3-2017 heeft de winkel in Almere stad nog contact op genomen met de klantenservice, gesproken met Virgil.
Graag horen wij van U
Alvastuurt bedankt.
Groeten Mw.Stam

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk de melk op schuimen leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mistam