Klacht: Senseo koffieapparaat

op 07 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 27-09-2011 dit Senseo apparaat gekocht en waren er zeer tevreden over. Vanmiddag wilden we 2 kopjes koffie zetten, hij begint al met koffie in de kopjes te laten lopen maar stopt er ineens mee! Vervolgens kunnen wij hem niet meer aan krijgen!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou willen weten wat ik moet doen om het apparaat weer aan de praat te krijgen. Volgens mij heb ik nog garantie hier op?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 09 juli 2012 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant. Hieruit is gebleken dat het apparaat opgehaald zal moeten worden voor reparatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodura