Klacht: senseo koffie zet apperaat

op 09 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als je een kopje koffie zet (maakt niet uit 1 of 2 kopjes)krijg ik een halve kopje kopje en valt apparaat uit heb hem ontkalkt en zelfs de ontkalking lukt niet met de 2 knoppen in te drukken stopt er mee na een klein beetje water maar te geven krijg hem niet meer aan de gang
dit is mijn 2de senseo al en ik begin er een beetje genoeg van te krijgen apperaat is een half jaar oud het is gewoon een troep heel die senseo hopenlijk doen jullie hier iets aan want dit kan echt niet meer
m.v.g. angelique swaans ik wacht wel respons terug van jullie

Gewenste Oplossing:

een graag nieuwere versie van senseo of een ander soort apperaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 13 juli 2012 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant en een reparatieformulier per e-mail toegestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door angelique swaans