Klacht: senseo geeft te weinig koffie

op 11 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

apparaat al 3 keer aangeboden voor reperatie bij BCC Beek.
2 keer terug gekregen waardoor klacht nog steeds niet opgelost volgens de werkorder hebben ze 2 keer het zelfde onderdeel vervangen.Maar bij thuiskomst bleek apparaat nog steeds niet te werken. Mijn vraag is wat voor mensen werken er bij het servicebedrijf van Philips. Wordt dit niet gecontroleerd of het apparaat werkt.

Nieuw apparaat want dit kan niet zo dat men 3 keer een

apparaat moet aanbieden ter reparatie voor de zelfde klacht
De onkosten die wij maken voor het steeds maar weer terugbrengen van apparaat is onderhand net zo duur als hele apparaat

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 12 juli 2012 om 17:33 geantwoord

Philips heeft contact opgenomen met de klant helaas is het apparaat terug naar de BCC voor reparatie. Wij hadden het apparaat ter reparatie via ons aan willen bieden maar dit is helaas niet mogelijk.

Reactie van de melder van de klacht afgiftebewijs

5 jaren geleden - Helaas zijn wij als klant niet tevreden over de afhandeling van het probleem betreft Senseo koffiemachine. Volgens uw medewerkster aan de telefoon zouden wij verkeerde handelswijze hebben toegepast betreft het opsturen van apparaat.Als wij iets kopen in een winkel gaan wij daar terug als het apparaat deffect is. Volgens uw medewerkster hadden wij het apparaat rechtstreeks naar Philips moeten opsturen. Maar het resultaat is nu dat ik inmiddels al wekenlang zonder Senseo zit en wij al diverse onkosten hebben gemaakt zoals bezine en telefoon kosten en dat alles voor een bedrag van 70,euro

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door afgiftebewijs