Klacht: Sensation White 7 juli 2012

op 04 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni via Ticketloket.com twee tickets besteld voor sensation white a.s. zaterdag 7 juli 2012 in de Amsterdam Arena. Derde week juni kreeg ik een mail binnen dat de tickets niet geleverd konden worden via ticketloket.com. Ik kreeg de vraag of ik de tickets wilde omboeken voor een ander concert of annuleren (restitutie). Ik heb gekozen om sensation white te annuleren en dat ze het geld willen terug storten op mijn rekening. In hun voorwaarden staat dat ze terugstorten binnen 30 dagen. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug! Het begint erop te lijken dat ik opgelicht ben door ticketloket.com!! 226 euro!!!! weg…………..

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn geld terugstorten op mijn rekening. Ik heb daar alle recht op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda8