Klacht: Sensation 2012

op 02 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 kaarten gekocht voor Sensation White 7 Juli 2012 en krijg en week van te voren per mail te lezen dat de bestelde kaarten niet geleverd kunnen worden, heb dit nog nooit mee gemaakt!
Per mail is mij gevraagd of ik het bedrag wilde besteden aan een ander concert of geld terug wilde, dit laatste ik mijn wens en heb dit duidelijk aangegeven.Tot nu toe nog niets vernomen.
Wacht deze week nog af anders neem ik juridische stappen….

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Riesini1909