Klacht: Selektvracht maakt een potje van bereikbaarheid, Bulbby neemt verantwoordelijkheid hiervoor.

op 02 juli 2012 over Bulbby.com in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Ik bestelde een mooie gepersonaliseerde wandsticker voor de kinderkamer van mijn dochtertje. Gewoonlijk haalde ik mijn bestellingen altijd zelf op bij Bulbby, maar, uit tijdsnood, liet ik het dit keer als spoedorder afleveren bij mij thuis.

Het werd helaas afgeleverd door Selektvracht, die vonden het nodig om zaterdagochtend al voor 10:00 op de stoep te staan.

Aangezien ik op dat moment net niet thuis was, werd er een briefje in de bus gedaan dat ze dinsdag overnieuw gaan langskomen. Er werd verder geen enkele moeite ondernomen om mijn pakketje op een andere manier af te leveren.De link die op het briefje staat blijkt niet te werken.

Ik had hierover contact met Bulbby, en uitte mijn teleurstelling over het feit dat ik door de onvolledige dienstverlening van Selektvracht nu niet met spoed, maar met vertraging over mijn pakket kan beschikken.

De dame van de klantenservice toonde zich zeer betrokken bij dit geheel en bood compensatie van de spoed-kosten aan, waar ik uiteraard zeer blij mee ben.

Of ik mijn pakket nu nog eens thuis zal ontvangen betwijfel ik echter, want ik zie zeer negatieve verhalen over Selektvracht op ditzelfde forum, die aangeven dat een tweede besteldatum vaak niet wordt nagekomen.

Heb daar wel een klacht voor achtergelaten voor Selektvracht, wellicht dat zij een en ander kunnen verklaren.

Maar, voor de medewerkers en klantenservice van Bulbby: Hulde en lof !!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door mamamonique