Klacht: Selectief naleven Corona beleid

Melanie198432 op 27 april 2020 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Vandaag ben ik (alleenstaande moeder) met mijn dochters van 10 en 2 jaar naar Gamma Amersfoort gegaan. Bij de deur werden we onvriendelijk aangehouden en werd er gezegd dat ik alleen met mijn dochter van 2 naar binnen mocht en mijn dochter van 10 buiten moest blijven staan. Ik gaf aan dat ik dat niet verantwoord vond en wilde weg gaan en zag op dat moment tot mijn verbazing een mevrouw naar buiten komen met 2 dochter 1 van rond de 4 jaar en 1 van 6 jaar. Toen ik de beveiligers en medewerker van Gamma amersfoort daarop aansprak, kreeg ik te horen dat het beleid eigenlijk is 1 persoon naar binnen en ik alleen met met mijn dochter van 2 naar binnen mocht. Ik bleef aangeven dat ik het vreemd vond dat die andere mevrouw wel naar binnen mocht met haar 2 kids en ik niet. Daarop kreeg ik het antwoord dat de oudste van die andere mevrouw jonger was dan de mijne en kreeg ik van die klant ook de wind van voren want haar oudste was pas 6. Heb gevraagd naar de bedrijfsleider die maar niet kwam. Toen weg gereden en gebeld toen kreeg ik ene Sam die deed alsof hij bedrijfsleider was maar zijn achternaam niet wilde noemen vervolgens kreeg ik volgens zeggen een bedrijfsleider aan de lijn en ben ik terug gereden voor uitleg omdat hij aangaf dat hij niet wist wat er gebeurd was eenmaal terug beveiliger en deur medewerkers aangesproken antwoord bleef er mag maar 1 in dat is ons beleid. Ik bleef maar benadrukken dat ik me aansluit bij het beleid maar van mening ben dat een beleid voor een iedere geldt en je niet de een kan toelaten en de ander niet en als je dat perongeluk wel doet is een excuus op zijn plaats en is het wle zo netjes dat je aangeeft dat die andere er ook niet in had gemogen ipv mij blijven verwijten dat ik het beleid zogenaamd niet snap terwijl ik 10 x zeg dag ik het eens ben met het beleid maar nogmaals vind dat een beleid bij alle klanten nageleefd moet worden en ik wilde weten waarom dat niet gebeurde in mijn geval of bij die mevrouw die er wel in mocht en dat men niet selectief mag zijn in het uitvoeren van een beleid. Daarop werd laconiek gereageerd en liep met lachend weg. SCHANDALIG!!! De zogenaamde bedrijfsleider weigerde zijn naam te noemen in het kader van privacy. En moest even nadenken toen ik vroeg of hij de bedrijfsleider wel was dus ik betwijfel het. Heb het hoofdkantoor Gebeld en die gaven ook aan dat beleid is 1 persoon en als hiervan af geweken word dit niet selectief gedaan mag worden.

Als Gamma Amersfoort toegeeft dat het selectief naleven van het Beleid niet rechtvaardig is en de betreffende medewerkers (beveiliging en deur medewerkers) hierop aan worden gesproken. Een excuus van Gamma amersfoort zou ook op zijn plek zijn.
Beleid sluit ik me bij aan maar als ik hun erop aanspreken dat het beleid selectief word nageleefd wens ik niet bespot te worden en dat er gedaan word alsof iemand een leidinggevende is en zijn naam niet wilt geven vreemde gang van zaken.
Dus excuus begrip en geen leugens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie198432