Klacht: seconden?

op 30 november 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Als ik in het bereik kom 5 tot 3 seconden moet ik bieden, anders kan inderdaad met de vertraging van het internet het een en ander fout gaan.
Nu wou ik 30-11-2016 een aantal zaken gaan winnen. Ik ben al jaren bezig met veilingen en weet goed hoe het werkt.
Deze avond wou ik een viertal veilingen gaan winnen, dus niet he.
Bied mooi op of niet maar wacht tot een tiental seconden voordat ik enter indruk. Deze avond was 6 keer u bent te laat.?????? Mijn verbinding is snel , moet ook wel want hier werk ik mee. Bij vakantieveilingen wordt elke vorm van schuld/probleem bij mij neer gelegd. Klopt dat??? Ik werk elke dag met veilingen op een hoger niveau.

Een goed gesprek met een nette oplossing. Moet ik iets betalen, geen probleem maar scheep mij absoluut niet zo af. Dat deed zij perfect, de schuld/probleem ligt absoluut niet bij ons maar bij U!!!!!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 december 2016 om 11:46 geantwoord

Beste meneer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u de veiling net niet wint in de laatste 3 - 5 seconden heeft gewonnen.

Wij hebben uw profiel erbij gepakt en zien dat u op 30 november in de laatste seconde drie veilingen heeft gewonnen en willen weten of het om deze drie veilingen gaat?

Diana - Webcare VV

Heeft op 03 december 2016 om 17:53 geantwoord

Als men bovenstaand mailtje leest, is dit een geboden oplossing??
Er wordt mij een vraag gesteld en geen oplossing aangeboden.
Als het over bovenstaande drie veilingen zou gaan hoef ik toch niet te reageren.
In elke vorm van bieden wacht men tot het laatste moment met een eventueel bod nog achter de hand. Ik bied op tijd( 2/3/4 seconden speelruimte) maar hij werd niet geaccepteerd omdat er niemand geboden had en ik het voor een 2 tot 5 euro gewonnen zou hebben. Melding is u bent overboden, vraag is door wie en wat? Hierover heb ik contact opgenomen maar op een of andere manier wordt alles ontkend en ligt de schuld in een keer bij mijn internetsnelheid of oude computer of kat die in de weg zou lopen. Bullshit!!!!
Ik wil een afdoend antwoord, gewonnen veilingen verwijdert en volledige uitschrijving van deze site.
Hoor het graag van u.
Groet, Fred Marcus

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 dagen geleden - Beste meneer Marcus, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Inmiddels hebben wij ook telefonisch contact gehad. De biedingen die door u zijn geplaatst hebben wij allemaal nagekeken. Bij twee veilingen was het bod te laat binnen gekomen. Bij het andere bod was iemand u net een seconde te snel af. De gevoerde gesprekken/e-mails kunnen wij helaas niet terug draaien. Wel willen wij benadrukken dat de klant bij ons altijd centraal staat. Wij vinden het daarom spijtig om te horen dat wij hierin te kort zijn geschoten. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Sabine Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Fredmarcus