Klacht: Sheilajoemmanbaks@hotmail.com

op 10 december 2019 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Beste,

Ik heb op 30okt. 2019 een bank besteld in Hengelo. Vriendelijk personeel en er was ook een vriendelijke vervangende filiaal manager uit amersfoort. We hadden wat moeite met bestellen en ze deden er alles om toch de bestelling te plaatsen.

Uiteindelijk hebben ze ons 10% laten betalen en werd gezegt dat het tussen 20januari en 25 januari 2020 geleverd gaat worden en dan dat k t resterend bedrag dan betaal.

Ik heb op 14 nov 2019 per mail mn order geannuleerd maar helaas wordt er geen annulering per mail geaccepteerd.

Ik werd 4 dec gebeld dat mn bestelling al binnen is. Ik gaf de dame door dat ik het geannuleerd had. Ze zei kan niet want dan toch betaal ik 30%. Ik schrok en zei dat ik er niet eens mee was. Ik moest dan 5dec terug bellen om met de filiaal manager te spreken.

Ik heb 5dec terug gebeld en de dame zei ik moet nu 50% betalen of de bank komen en halen en verkopen want dan kan ik er.meer mee verdienen.

Vreemd zo een antwoord en kon ook de manager niet spreken.

Ik zou heel tevreden zijn als.ze mijn annulering accepteren en de 10% die ik betaald heb maar houden en mij met rust laten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 10 december 2019 om 12:05 geantwoord

Beste meneer mevrouw Joemmanbaks,

Gezien u deze klacht voor de 2e maal plaatst zetten wij deze klacht als opgelost. De vorige klacht zal uiteraard open blijven staan en via daar kunnen wij verder communiceren betreft een oplossing.

Wij hopen dan ook op uw begrip in deze.

Met vriendelijke groeten,
Joshua - Seats and Sofas

Heeft op 10 december 2019 om 14:13 geantwoord

Omdat het oploaden eerst niet ging vandaar 2x. Hopen op een oplossing nu?

Alle klachten die gemeld zijn door robbyiman