Klacht: Opgelicht door Seats and Sofas KOOP HIER GEEN BANK !!!

op 16 januari 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

IK WIL IEDEREEN WAARSCHUWEN !!
Koop geen bank bij Seats and Sofa.
Producten zijn van zeer lage kwaliteit en worden gemaakt in Polen.
Ze zitten niet aangesloten bij de geschillen commissie en je kan nergens terecht met je klacht waardoor je genoodzaakt bent een advocaat in handen te nemen.

Koop bij een bedrijf die aangesloten is bij de geschillen commissie zodat je niet de dupe word van deze schandalige praktijken !

Op 13 juli 2019 heb ik een bank gekocht bij Seats and Sofa.
Ruim €1200 heb ik hiervoor betaald doormiddel van een krediet.
Deze werd op 14 oktober 2019 bezorgd maar was tijdens transport beschadigd waardoor ik hem niet geaccepteerd heb.

Vervolgens werd mij beloofd dat er direct een nieuwe besteld zou worden.
Dit zou maximaal 12 weken duren.
Inmiddels zijn we 13 weken verder en is het bankstel nog niet eens besteld.
Waardoor ik nu 15 januari nog steeds op een kapotte bank moet zitten.
Inmiddels al 25 weken. Het is schandalig !!
En als je het bedrijf belt word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Inmiddels moet ik maandelijks termijnen aflossen bij het financiering maatschappij terwijl ik geen bank heb

Ik heb Seats and Sofa een aangetekende brief gestuurd waarin ik vriendelijk vraag om de koop overeenkomst te ontbinden aangezien ze de bank niet kunnen leveren.

Niet alleen geven ze hier geen gehoor aan. Ze geven geen eens antwoord op de brief en komen niet met een oplossing,

Je word als vuil behandeld en je moet achter je geld aan.
Inmiddels sta ik op het punt om een advocaat in handen te nemen.

Ik wil binnen 10 werkdagen het volledige aankoop bedrag terug gestort hebben op mijn rekening.
Zo niet zal mijn advocaat de zaak overnemen.

En al moet ik €1000 betalen aan advocaat kosten en dagvaardingen.
Mijn advocaat zal alles op Seats and Sofa verhalen.
Daarnaast zal hij een schadevergoeding eisen voor alle ellende, kosten en tijd die ik besteed heb aan jullie.

Deze klacht is ook via jullie website gemaakt.
Ik ben bereikbaar op email adres ferrypersian@gmail.com

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 16 januari 2020 om 12:49 geantwoord

Geachte meneer mevrouw,

Wij hebben uw melding ontvangen op klacht.nl , Ten eerste onze welgemeende excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas.

Wij hebben u geprobeerd te woord te staan maar helaas krijgen wij direct uw voicemail ervoor.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een mail te sturen inclusief uw ordenummer klant nummer en het telefoonnummer waar wij u op kunnen bereiken.

service@seatsandsofas.nl

Zodra wij deze mail van u hebben mogen ontvangen zal ik er zorg voor dragen dat u zo spoedig mogelijk te woord wordt gestaan.

Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet
Peter-After sales.

Heeft op 16 januari 2020 om 12:58 geantwoord

Er is nog geen oplossing,
Die moet nog aangeboden worden.

Reactie van de melder van de klacht Xerxes25

2 weken geleden - Beste Peter,Inmiddels hebben we ons geld retour. Ik wil u hiervoor bedanken. Helaas is het slecht gelopen want wij wouden de bank heel graag. Ik wil u vriendelijk bedanken voor de medewerking.

Alle klachten die gemeld zijn door Xerxes25