Klacht: kwalitatieve slechte bankafspraken niet nakomen

op 27 december 2019 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

3 jaar geleden een bank gekocht, Briighton 2,5 zitseiland Valencia. Na een paar maanden viel het kleur verschil op, bank retour voor herstoffering, uiteindelijk na 4 maanden, veel telefoontjes, veel afspraken die niet zijn nagekomen, een nieuwe bank gekregen. Deze bank is 1,5 mnd geleden retour gegaan om de stof verpulverd. Ook nu een drama. De bank zou 8 december terugkomen, is niet nagekomen. Ik heb een mail van een verkoper waarin staat: als uw bank op 13 december 2019 niet terug is in het filiaal Nieuwegein, dan krijgt u het aankoopbedrag van de bank terug als de leenbanken terug zijn. Bank is niet terug. De betreffende verkoper die dit heeft toegezegd, heeft ook mondeling toegezegd dat ik de leenbanken nog even mag behouden tot ik zelf een nieuwe bank heb geregeld. Nu blijkt dat er blijkbaar mensen werken die dingen toezeggen die dit niet mogen toezeggen. Een filiaalmanager, bedrijfsleider is niet te bereiken voor klanten. Het vertrouwen in seats and sofas is volledig weg.

Wanneer 1 van de afspraken wordt nagekomen:
- of mijn eigen bank is uiterlijk 20 december terug bij mij in de huiskamer;
- ik zorg conform afspraak voor een nieuwe bank en retourneer de leenbanken zodat jullie het aankoopbedrijf kunnen terugstorten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste heer van Doorn,Het spijt ons te moeten vernemen dat dit zo is gelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor.Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Reactie van de melder van de klacht Vicarielaan

2 maanden geleden - Voor nu is het opgelost, nu alleen nog zien dat de afspraken worden nagekomen. Vertrouwen hierin is 0,0%

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste heer van Doorn,Wij horen het graag wanneer alles naar afspraak is verlopen!Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Vicarielaan