Klacht: Kapotte 3zits van de hoekbank

op 14 augustus 2019 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Mijn 3 zits bank -stuk van mijn boekbank was al na 2,5 jaar kapot. Ik heb dit stuk opnieuw besteld en deze werd na 10 weken geleverd helaas kapot. Een gat onder in het doek en een scherp stuk hout in de binnenkant van de leuning. Ik heb meteen gebeld en de bank persoonlijk terug gebracht. Ze zouden hem terug sturen naar de leverancier en binnen 8 weken zou hij terug zijn. Al die tijd zat ik zonder bank, wat ik niet accepteerde dus kregen we een leenbank. Vandaag na 11 weken kreeg ik eindelijk mijn bank terug en natuurlijk is Er weinig aan gedaan het stuk hout zit er nog. Ik heb meteen gebeld en kreeg te horen dat ik het maar moest accepteren want de leverancier kan er niks aan doen en dat hebben ze allenaal. Ik heb duidelijk gezegd dat dit onzin is want de andere hoek heeft het ook niet en mn oude bank heeft het ook niet. Heel fijn ja met kleine kinderen!! Ik ben niet boos maar woedend. Want wat nu????? Heel triest dat ze het niet oplossen

Als het stuk hout wat er in zit eruit is zoals het hoort

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 14 augustus 2019 om 10:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Suuszke