Klacht: Grootste miskoop

op 08 november 2019 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Het dossier was al aardig dik, maar als je het hebt over de GROOTSTE miskoop, dan is het deze bank wel… wat een spijt, wat een gedoe, wat een ellende. Eerst drama’s met slecht opgevulde kussens, een ranzig leen bankstel maanden gehad. Half jaar later opgelost maar nog steeds dramatisch en nu na 1,5 jaar gebruik (waarvan een half jaar zomer, dus voornamelijk buiten gezeten) de bank begint steeds meer te kraken en ja hoor (en wij zijn allemaal zeker geen zwaargewichten, hebben geen obesitas, gebruiken hem niet als trampoline) de bank is doorgezakt… Gewoon aan de onderkant is dat hout gebroken! Wat geweldig. Kan toch helemaal niet dat je banken koopt waarbij de kwaliteit zo ontzettend belachelijk dramatisch slecht is bij een bankenspecialist. Bankstel van €1500!!

Geld terug!!!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Seats and Sofas

2 weken geleden - Beste meneer mevrouw,Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden kan zijn over uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor.Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 november 2019 om 15:22 geantwoord

Beste meneer mevrouw,

(Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.)

Het is tot onze attentie gekomen dat u tot op heden geen reactie heeft geplaatst betreft het ordernummer..
Kunnen wij er hierbij vanuit gaan dat deze kwestie reeds is opgelost?

Met vriendelijke groeten,
Joshua - Seats and Sofas

Heeft op 10 november 2019 om 10:55 geantwoord

Er is nog helemaal geen oplossing? Seats and Sofas heeft gereageerd maar is verder nog niet met een oplossing gekomen. Het Ordernummer is: 10367988 of het nummer zoals hierboven al genoemd....

Alle klachten die gemeld zijn door OnFLEXAbel