Klacht: Garantieproblemen

op 08 januari 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Ik wil onderstaande email sturen aan Seats and Sofas, de inhoud is naar mijn bescheiden mening duidelijk en graag roep ik uw hulp in.

Betreft: Ordernummer 1010-10455859, gekocht op 18 april 2019
Enjoy 3-zits 1 arm links, inclusief 1 big pillow en 3 deco pillow

Dames en heren op bovenvermelde datum hebben mijn zoon D.M.M. van Heeswijk en zijn vriendin het bankstel bij u gekocht ter waarde van € 800,00. De koop is gesloten in Uden en is afgehaald in Zevenaar op 15 juli 2019.
Tot hun grote teleurstelling hebben zij in oktober via uw site (3 maanden na aankoop) gemeld dat het zitgedeelte van de sofa doorzakte en dat de veren zichtbaar worden wanneer de kussens worden opgelicht. Op dit bericht hebben zij geen antwoord gehad. Op 27 november hebben zij de schade opnieuw gemeld, zonder resultaat. Daarna hebben zij gebeld met uw vestiging in Uden Uw medewerker vertelde hun dat ze dan maar een nieuwe schademelding moesten maken.
U stelt in uw Algemene Voorwaarden dat alle transport in geval van garantie voor rekening komt van de koper. Hier zijn wij het, in het geval van de toestand van de bank, absoluut niet mee eens.
Bij navraag blijkt dat vervoer van en naar Zevenaar € 50,00 per rit gaat kosten. Voor twee studenten die lang voor hebben moeten sparen voor dit meubelsrtuk is dit een grote tegenslag, omdat € 100,00 nou niet direct een bedrag is dat ze zo even op kunnen hoesten. Dit is typisch een garantiegeval waar het herstel naar onze bescheiden mening volledig voor uw rekening moet komen en in dit geval ook de transportkosten die hier bijkomen.
Ik schrijf u dit bericht, omdat twee minder ervaren jongelui reeds drie keer door u zijn teleurgesteld. Ik stel dat dit duidelijk gezien moet worden als een coulancegeval zonder dat wij hierover moeten gaan redetwisten. Op internet is al minder vriendelijk geschreven over uw manier van zaken doen en daar wil ik mij niet bij aansluiten.
Ik zie een positief antwoord met interesse tegemoet.

Eric van Heeswijk
Weezenhof 5410,
6536 ED Nijmegen
Tel.: 06 5167 0035

Ik, maar zeker mijn zoon en schoondochter pas echt tevreden als Seats and Sofas zorgt dat het probleem kosteloos is verholpen. U kunt mij helpen door mij het juiste emailadres te sturen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 januari 2020 om 11:56 geantwoord

Geachte familie Van Heeswijk,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Onze excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas. Wij kunnen als extra service ook aanbieden om een meubel herstel bedrijf bij u langs te sturen om uw klacht melding in behandeling te nemen.

Mocht u hier gebruik van willen maken dan horen wij graag van u .
U kunt uw mail sturen naar service@seatsandsofas.nl

Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet
Robert-After sales

Alle klachten die gemeld zijn door vanheeswijk