Klacht: Bank nog steeds NIET binnen

op 08 januari 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

De zoveelste miscommunicatie bij seats and sofas. medewerkers in Amersfoort en Nieuwegein weten van elkaar niks af. De beloftes die er gemaakt worden, worden niet nagekomen. Ze hebben allemaal mooie woorden en maken memo’s op zonder dat de klant hier iets van af weet.

Mijn bank zou voor eind december 2019 binnen komen. Ik kreeg een mail waarin stond dat mijn bank was gearriveerd, ik ben persoonlijk naar het filiaal in Nieuwegein geweest om mijn bank te controleren (omdat mijn vorige bank die retour is gegaan ook niet goed is gegaan qua kleur etc)
bij het filiaal in Nieuwegein wisten ze van niks af, toch nog even gezocht naar de bank.. en wat een verassing deze was idd binnengekomen. Alles was compleet, model kleur etc alleen het bed gedeelte die misten ze nog, die zou in week 52 geleverd worden en daarna zouden ze de bank compleet uitleveren.

Vandaag een mail gestuurd met de vraag of ze wisten wat de levertijd was. Nu krijg is van een of andere DENISE het volgende mail:

Er is hier helaas spraken geweest van een misverstand.

De oude bank was terug gekomen ipv de nieuwe bank die besteld is voor u.
Deze verwachten wij in week 6 van 2020.
In onze memo staat ook dat dit u is gemeld op 20 december.
En dat u ter compensatie een 5 delig pakket er bij word geleverd bij aflevering van uw nieuw bestelde order.

Dit is de zoveelste miscommunicatie van Seats and Sofa’s. Ze memo’s zonder dat wij er iets van afweten. Ze komen met leugens?? Bank is binnen, het is zoals jullie bestelling, alles klopt. En nu zeggen ze dat ze een andere bank binnen hebben gekregen en dat mijn bank ergens in week 6 wordt geleverd?

Hoeveel telefoontjes moet ik dan plegen en mailtjes sturen om mijn bank daadwerkelijk in week 6 binnen te krijgen?
Hoe weet ik zeker of ze nu beter hebben gecommuniceerd met elkaar en dat ze deze belofte WEL nakomen?

Ik wil graag dat mijn bank compleet zonder dat er iets aan mist of ontbreekt in week 2 van 2020 geleverd wordt.

Het zal heel fijn zijn dat de medewerkers in Nieuwegein en Amersfoort beter met elkaar communiceren en het juiste informatie aan de klant doorgeven, en dat er NIET zomaar een MEMO opgesteld wordt door de medewerkers zelf en hier informatie in zetten wat niet klopt en het niet eens aan de klant is doorgegeven.

Dat de medewerkers zich aan hun belofte houden en het juiste informatie geven. Dit geldt voornamelijk voor de medewerkers in Nieuwgein en Amersfoort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 januari 2020 om 11:41 geantwoord

Geachte meneermevrouw Boshuis,

Ik heb uw melding in goed orde ontvangen, Ik heb u w klachtmelding gelezen ,
Is uw probleem met uw meubels reeds voor u opgelost.

Graag horen wij van u als het nog niet naar behoren is verholpen.
U kunt uw mail sturen naar onderstaand mail adres.

service@seatsandsofas.nl

Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet
Peter-Customer service

Heeft op 08 januari 2020 om 11:52 geantwoord

Klacht is nog niet opgelost, bank is nog steeds niet binnen en de manier waarop het afgehandeld/ gecommuniceerd is door de filiaal Amersfoort en Nieuwegein ben ik het niet mee eens. Dit geldt oa voor het opmaken van een memo dat niet in overleg is gegaan met mij (waar ik niks van afweet) En dat ze een verkeerde informatie geven aan de klant voor de zoveelste keer.

Ik zou het heel fijn vinden dat de JUISTE bank deze week nog geleverd wordt. En dat is nog steeds niet het geval

Alle klachten die gemeld zijn door Boshuis