Klacht: Annulering

op 17 december 2019 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 30 oktober 2019 een bank besteld en heb 10% aanbetaling gedaan. Personeel was heel vriendelijk en de vervangende manager uit amersfoort heeft ons met te vredenheid geholpen.

Maar helaas moesten wij dit annuleren en heb ik dat per mail gedaan.

Op 4dec wordt ik gebeld dat de bank al binnen is. Ik gaf aan dat ik het annuleerd hebt en kreeg te horen dat ik 30%moet betalen.Ik was dat oneens en moest dan op 5dec terug bellen om met de manager te praten.

Bel ik op 5 dec.jl. kan ik manager niet bellen en krijg ik nu te horen dat ik 50% moet betalen of de bank kopen en weer verkopen want dan krijg kner meer voor.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat ik niks meer hoef te betalen en dat ze mijn 10% aanbetaling (€100)mogen houden en mij met rust laten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste meneer mevrouw Joemmanbaks,Bedankt voor het melden van uw klacht.Om uw klacht zo optimaal mogelijk te behandelen heb ik uw ordernummer nodig, zodat er persoonlijk contact met u kan worden opgenomen.Alvast bedankt voor de moeite!Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 17 december 2019 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Joemmanbaks,

Helaas hebben wij op de door u ingevulde gegevens niks kunnen vinden.
Graag zouden wij u verder willen helpen indien dit mogelijk is..

Hierom zouden wij u vriendelijk willen verzoeken om of contact te zoeken met de vestiging van aanschaf of een mail te versturen aan customerservice@seatsandsofas.nl met daarin uw verhaal en ordernummer en of klantnummer.

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groeten,
Joshua - Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door Justice4costumer