Klacht: Scootmobiel 2 weken wachttijd terwijl mensen er van afhankelijk zijn

op 26 juni 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Scootmobiel lekke band en een week laten wachten tot ze terug kunnen bellen om een afspraak te laten maken.terwijl de 85 jarige man zijn scootmobiel nodig heeft om zijn boodschappen te halen en andere belangrijke afspraken zoals ziekenhuis controles niet kan uitvoeren

Aangezien dit al 4e keer is dat de beste man voor een klein dingetje 1 a 2 weken moet wachten voor reparatie vind ik dit schandalig van welzorg zwolle, de 85jarige man heeft ook tijdens hond uitlaten accu problemen gehad en moest toen omdat welzorg niet kon komen zijn scootmobiel terug na huis duwen aangezien hij zich er verantwoordelijk voor vond dat je hom niet midden opstaat kan laten staan.

Welzorg zwolle zegt zelf te weinig personeel te hebben om iedereen optijd te kunnen helpen.

Als welzorg zijn afspraken is nakomt en bij spoedgevallen er is en niet pas na weken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roywest