Klacht: Klantgerichte service bij Scildon

Hoera165 op 14 december 2020 over Scildon in de categorie Pensioenen

Scildon verandert per 16 november plotseling de spelregels m.b.t. mijn beleggingspolis. De mededeling komt volledig onaangekondigd en zonder onderbouwing. Mijn pensioenopbouw wordt hierdoor geraakt. Ik heb onmiddellijk een klacht ingediend. De ontvangstbevestiging meldt dat Scildon spoedig zal reageren op mijn klacht. Inmiddels zijn er drie en een halve week verstreken en ondanks meerdere telefoongesprekken en toezeggingen heb ik nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn klacht.
Op 10 december jl. werd mij telefonisch toegezegd dat ik uiterlijk heden een inhoudelijke reactie zou krijgen. Wat ik heden echter ontving, was een email met de mededeling dat ik toch pas op zijn vroegst eind deze week of anders uiterlijk begin volgende week een reactie tegemoet kon zien. Dan is het dus inmiddels een maand na ontvangst van mijn klacht!

Saillante vaststelling:
De afzender van de email die ik heden ontving, heeft op haar Linkedin profiel de volgende tekst staan:
Als medewerker ben ik mede verantwoordelijk voor een klantgerichte service. Ik hou me bezig met het informeren en beantwoorden van inhoudelijke vragen van klanten en adviseurs over de verzekeringen.. En uitleggen wat de verschillende mogelijkheden zijn. Dit gebeurt schriftelijk en telefonisch.
Het behandelen en beantwoorden van klachten is 1 van mijn hoofdtaken. Het is mijn doel om de klanttevredenheid te herstellen ook al kan ik de klant niet altijd tegemoet komen in zijn of haar klacht. De manier waarop de klacht behandeld wordt moet er voor zorgen dat de klant zich goed en serieus behandeld voelt. Dit gebeurt ook schriftelijk en telefonisch.

Als de voorwaarden van mijn polis, zoals 18 jaar geleden overeengekomen, alsnog gerespecteerd worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scildon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoera165