Klacht: Verstopping fles

Clautje1976 op 10 september 2022 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de 2e keer dat de flacon dicht komt te zitten. We hebben al van alles geprobeerd. Schoonmaken met warm water, doorgangen doorprikken maar niks helpt.
De flessen zijn nog voor de helft vol maar kunnen we niet meer gebruiken.
En ik vind de aanschaf niet bepaald goedkoop.
1x kan gebeuren. Maar 2x vind ik wel echt vervelend

Gewenste Oplossing:

Flessen omwisselen voor nieuwe

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 04 januari 2023 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Clautje1976

Heeft op 06 januari 2023 om 09:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Goedenavond

Ik kan geen foto van het product toevoegen. Inmiddels is er behoorlijk wat tijd voorbij gegaan sinds ik de klacht stuurde en zijn we al weer 2x bij de Trekpleister geweest voor een nieuwe bus.

Ik ben benieuwd naar de oplossing want dit schiet niet op zo

Bericht van Schwarzkopf

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hogenboom, Hartelijk dank voor uw reacite. Wij hebben geen foto van het product nodig, enkel de productnaam of de streepjescode zodat wij weten over welk product de klacht juist gaat en zodra wij deze ontvangen kunnen wij u een nieuw product toesturen naar het opgegeven adres. Met vriendelijke groeten, Charlotte

Reactie van de melder van de klacht Clautje1976

1 jaar geleden - Als u mij een mailadres geeft waar de foto's heen kunnen, stuur ik ze door. Groetjes Claudia

Bericht van Schwarzkopf

1 jaar geleden - Beste, U mag uw mail versturen naar [email protected] met als mail onderwerp/subject Klacht.nl uw naam. Met vriendelijke groeten, Charlotte

Alle klachten die gemeld zijn door Clautje1976