Klacht: schuldvordering van vakantieveilingen.NL van intrum buro

op 28 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik kreeg vandaag een brief in de bus van intrum buro, die in naam van vakantieveilingen.nl een hoofdsom van 35 euro en een schadevergoeding van 40 euro aanrekent,de 35 euro zou zijn van een bieding van mijn 13 jarige dochter op een etentje een 2a 3tal weken geleden.
ik heb ’t nr op de brief gebeld 092656503, die vrouw zei enkel, je moet betalen, is dit wettelijk??
Ik wist niets van deze veiling af

Ik heb haar aan telefoon gezegd dat ik desnoods die 35 euro voor die zogezegde eetbon wel wil storten, maar niet die 40 euro schadevergoeding.
Wij hebben nooit een bon gehad en zij hebben geen schade geleden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Rompaey, Wat enorm vervelend dat uw minderjarige dochter geboden heeft op een veiling waarvan het dossier inmiddels is overgedragen aan het incasso bureau Intrum Justitia. Mocht het zo zijn dat uw dochter, een account heeft aangemaakt met haar persoonlijke gegevens dan ontvangen wij graag een kopie van haar legitimatiebewijs en zullen wij alle dossiers sluiten. Het is namelijk niet toegestaan om als minderjarige een account bij ons aan te maken. Helaas hebben wij op basis van het dossiernummer geen dossier kunnen terugvinden. Wij sturen u een e-mail met daarin nog een aantal enkele vragen met betrekking tot aanvullende gegevens. In afwachting op uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groeten, Aaliyah - Webcare VV

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 juli 2017 om 14:50 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben inmiddels allebei de veilingen mogen annuleren en het dossier is ook terug getrokken bij Intrum Justitita. In principe zult u geen nota's meer ontvangen van Intrum Justitia. Mocht dit wel het geval zijn dan horen wij dit graag van u.

Wij willen u bedanken voor het sturen van de informatie en wensen u een fijne dag verder.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door patricia van rompaey