Klacht: Schulden

op 11 mei 2017 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Krijgineens een sms met je hebtschulden blablabla hoe bedoel je ik heb bij jullie schulden ik hoop dat jullie kunnen belken inplaats van een sms te sturen.

Ben pas tevreden als ze me morgen hebben gebelt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Credifixx

1 maand geleden - Geachte heer Houtman, Nadat wij geen reactie op onze brief en op onze 2 e-mail kregen hebben wij u inderdaad per sms benaderd. Het is dus niet zo dat u "ineens" uit het niets een sms ontvangen heeft. De zaak is inmiddels in behandeling en we hebben inmiddels contact met de door u aangegeven instanties. Met vriendelijke groet, Michael Stout

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 07 augustus 2017 om 10:31 geantwoord

Klacht valt niet op te lossen. Meneer geeft aan dat hij plots een sms van ons kantoor ontving. Alvorens wij een sms sturen hebben wij echter al via andere kanalen geprobeerd om contact met wederpartij te krijgen. Als dit dan niet lukt wordt er inderdaad een sms verzonden. Waarschijnlijk heeft meneer de eerdere berichten niet ontvangen of niet gelezen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shiloh