Klacht: Schrubben

op 13 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het controleren van mijn betalingen kwam ik Global-collect tegen die al vanaf november 2015 stiekem weg elke maand € 15.00 incasseerden. Hier heb ik nooit toestemming voor gegeven, hoe kan dat vraag ik mij af. Ik heb mijn bank meteen opdracht gegeven deze betalingen te stoppen. Op een of andere manier ben ik er gewoon ingeluisd. Voel me dan ook erg bedrogen door deze club.

Gewenste Oplossing:

Dat ze de onterechte afgeschrapte schubben weer netjes terug zullen storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 13 juli 2016 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 13-07-2016: Wij hebben de heer Vlutters laten weten wie wij zijn en hebben contact opgenomen met de heer Vlutters via e-mail vanuit cs@ingenico.com. Wij hebben de heer Vlutters laten weten in opdracht van welk bedrijf wij zijn rekening hebben gedebiteerd.

Indien u nog verdere vragen heeft, neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
Email: cs@ingenico.com

Alle klachten die gemeld zijn door Anthonius Vlutters