Klacht: Schorsing 6e voertuig te laat!!!

op 30 april 2017 over RDW in de categorie

Helaas is er een schorsing over het hoofd gezien van het 6e voertuig. Ik kan me voorstellen dat dit door meerdere landgenoten wel eens vergeten wordt en regels zijn regels. Echter 1 herinnering en dan gelijk 400 Euro boete gaat mij te ver. Wij zijn ook maar mensen, een boete van 75 euro is al straf genoeg lijkt mij. Dan is het jaarlijks terugkomend fenomeen mij hiervan volledig onduidelijk, alsof per 1 januari de komplete harde schijf wordt gewist en vervolgens heel nederland zich weer moet melden voor dit jaarlijkse truukje. Mijn voorstel is schorsen betekend geschorst blijven (en dit is dan eenmalig te betalen )totdat vervolgens besloten wordt door de eigenaar de schorsing op te heffen. Dit riekt naar ordinaire oplichters praktijken, tamelijk achterbaks naar men dunkt. Hierbij dient vermeld te worden dat ik “expres” vergeet te betalen als u begrijpt wat ik bedoel. Dit moet en kan anders. Het is om deze zaken dat Nederland zo verdeeld raakt foei!!

zie hierboven.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul for no nonsense