Klacht: schoonmaakmiddel niet ontvangen

op 24 juni 2017 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten

Eind maart hebben we via de webshop van Karcher een floorcleaner gekocht. In de doos zat een flyer waarop stond dat als je de floorcleaner zou registreren je gratig schoonmaakmiddel zou ontvangen. Ten eerste hadden we problemen om het apparaat überhaupt te registreren, omdat de website waarop dit moest in eerste instantie een tijd lang niet te benaderen was. Uiteindelijk is het gelukt en hebben we de registratie kunnen doen. Dit zal ergens half april / eind april geweest zijn. Begin juni hadden we nog steeds geen schoonmaakmiddel geleverd gekregen. Daarom op 4 juni op de website van Karcher een klacht ingediend middels het contactformulier. Daar tot op heden ook nog geen reactie op gehad. Een reactie van wanneer het het middel wordt opgestuurd is toch wel het minste dat ik zou mogen verwachten?
Leuk dat Karcher je produkten in het vooruitzicht stelt als je registreert, maar als ze dan vervolgens niets meer van zich laten horen….. Ik vind het niet klantvriendelijk!

Wanneer er eindelijk een reactie komt van Karcher en we het schoonmaakmiddel opgestuurd krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a_vaneerden