Klacht: Schoonmaak slecht: vies huisje

op 26 september 2016 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Op 5 september aangekomen in het Land van Bartje.
Vloer was zo vies dat 2 kruipende kinderen zwarte broekjes hadden. Ook de douche vloer gaf zwart af.
Geklaagd bij de receptie. Schoonmaak kwam langs met een dweil en een emmer water.
Ik heb 2 dagen geboend op de vloeren. Ik kreeg het niet schoon.
Oplossing van Land van Bartje: bij volgende boeking een gratis VIP check out ter waarde van €10!!! Ik heb verdorie 2 dagen staan poetsen, tevergeefs.
Ook een andere klacht ingediens over verkeerd verwerken vookeurhuisje. Ipv tuin en zonnig een huisje zonder tuim en compleet beschut. Oplossing: bij volgende boeking gratis voorkeur doorgeven t.w.v. €19.
Luisteren wordt niet gedaan. Mijn vakantie compleet in duigen en enige wat men zegt: vervelend. We bespreken dit intern. En een kleine pleister op wond bij een volgende boeking.
Ik heb klachten telefonisch, face to face, per mail met foto’s aangegeven en via equete. En Landal reageert pas op aandringen van mij. Schandalig. Ik voel me niet serieus genomen. Iets meer compensatie voor uren boenen en niet je kinderen buiten kunnen laten kruipen was netjes geweest.

Als ik 50% van de reissom terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Joyce Curiere

2 maanden geleden - Bedankt!

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 06 oktober 2016 om 10:30 geantwoord