Klacht: schoonmaak

op 07 juli 2012 over Ferio Vakanties in de categorie Reizen Algemeen

vrijdag 22 juni jl. naar albufera zouden smiddags vertrekken maar kregen bericht dat we sochtends al vertrokken om 7 uur in de ochtend bij het app. niemand aanwezig hebben tot4 uur in de middag moeten wachten voor de sleutel app. vila nova de volgende ochtend toevallig esther gesproken die wist niet dat wij al eerder waren aan gekomen aan het app. mankeerde niets alleen er werd slecht schoongemaakt geen schone handdoeken eenwwek lang duivenstront op de balkon bed amper opgemaakt smiddags om mvijf uur kwamen ze pas weinig serviesgoed twee kopjes vier glazeb halver literafwasborstel als toiletborstel enz, om half acht na een week weer opgehaald blijken we weer vertraging te hebben met het vliegtuig ander half uur het was de eerste keer met ferio maar tevens de slechtste jammer hoor

zou het niet weten het heeft de vakantie niet verpest maar wil;de er wel melding van maken

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ferio Vakanties in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ferio Vakanties een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vliegen