Klacht: Schoolboeken verzonden maar nooit aangekomen

op 24 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moest mijn schoolboeken terugsturen naar boekenleverancier Iddink. Dit moest via het bedrijf Kiala. Ik heb mijn schoolboeken gestuurd via een kiala verzendpunt. laatst kreeg ik een factuur van Iddink van maarliefst 250 euro! Ik dus contact opnemen met Iddink. ze hebben de schoolboeken nooit ontvangen! De boeken moest ik midden in het schooljaar inleveren en het bewijs van versturen heb ik dus allang niet meer. Ik wou ook contact opnemen met Kiala om dit probleem gezamenlijk op te lossen maar ze hebben helaas geen nummer of e-mail op de site staan. Ik heb me rot gezocht maar kon het nergens vinden.

Ik ben tevreden als Kiala mij een bewijs van versturing kan sturen en de boeken netjes kan afleveren bij Iddink. Ook zou ik graag willen dat ze een nummer en e-mail op hun site kunnen zetten. een bedrijf zo groot als Kiala heeft deze toch wel echt nodig.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SamirAhajjam