Klacht: Scholl wet & dry actie

op 23 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Afgelopen zaterdag heb ik mezelf getrakteerd op een scholl wet & dry velvet smooth.
Er was een aantrekkelijk actie bij de etos 10 euro korting op een product naar keuze (van de scholl voetverzorging) + 10 euro extra korting. 20 euro totaal korting voor een product dat 50 euro kost.
Het was zo’n mooie deal dat ik hem niet kon laten lopen.

Een paar dagen later ben ik aan het opruimen en ik stuit op mijn bonnetje. Voordat ik hem wil weggooien werp ik toch even een snelle blik.
Tot mijn verbazing zie ik dat er maar 10 euro korting op is gegeven (namelijk de 1000 airmiles punten die ik heb ingeleverd)
Ik denk bij mezelf dat klopt niet. En ik ga toch even bellen om te vragen hoe het zit.

Ik bel naar het filiaal waar ik mijn product heb aangeschaft. Leg de situatie uit.
En krijg de volgende reactie terug: Nee, mevrouw u krijgt geen 20 euro korting, maar 10 euro. Dat is de actie.. (dit herhaald ze 2 x,)
Ze was zo zeker van aar zaak dat ik in eerste instantie dacht dat ik de actie misschien verkeerd gelezen had.

Vervolgens pak ik de etos folder alsnog erbij.
Potverdrie, er staat echt 10 euro korting PLUS 10 euro extra airmiles korting.

Nou toen was het helemaal klaar bij mij. Ik laat me niet voor gek verklaren als het toch echt in de actie staat.
Ik bel naar een andere filiaal want ik ben benieuwd hoe haar collega’s erover denken.
Nee, mevrouw. U heeft gelijk!! Wat raar dat dat de desbetreffende collega er anders over dacht. Want het staat er immers gewoon netjes mij. Geen kleine lettertjes.
Sterker nog, op www.etos.nl staat een hele actiepagina hieraan gewijd.

Gelukkig zijn er nog fijne collega’s. Want ik werd zeer vriendelijk behandeld door die andere collega. Mevrouw, u mag gewoon langskomen met uw bonnetje en zorg ik dat u uw geld terug krijgt. Super fijn!

En ik heb nadien alsnog contact opgenomen met de medewerker van etos, om te zeggen dat ze het ongelijk had.

Ik ben uiteindelijk goed geholpen.
Graag had ik veel vriendelijker behandeld willen worden.
Er zullen we vaker mensen komen bij de etos, met iets waar ze niet eens zijn.
MAAR wanneer deze klanten naar je toekomen met vragen. Zorg er a.u.b voor dat de feiten kloppen.
Als het zo in de folder staat, kun je niet klakkeloos en onvriendelijk zeggen dat mijn geld niet terug krijg. Zeker niet wanneer het in mijn recht is.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lllaya