Klacht: Schofterige brutaliteit

op 14 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou Dynalogic een witgoed zending van Coolblue hier afleveren. Maar hun techniek lag er uit en ik krijg daardoor een half uur voor arriveren geen sms bericht. Kan dus niet zorgen dat ik thuis ben. Word ik wel vrolijk gebeld door de mannen om te zeggen dat ze doorrijden. Konden geen tien minuten wachten tot ik er was. Maar het is toch niet mijn schuld dat het fout gaat. Kunnen ze dan geen half uur van te voren bellen??

Ik heb ondertussen gezien dat internet vol staat met klachten over Dynalogic en ik hoop dat Coolblue ze er gauw uitflikkert.

Uiterlijk morgen avond correct afleveren en installeren en schadevergoeding.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:58 geantwoord

Geachte klant,

Vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze service. We zullen deze informatie doorsturen naar de chauffeursafdeling zodat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. We zien dat de transportafspraak op 15-08-2017 wel succesvol is uitgevoerd. We hopen u in de toekomst te mogen bewijzen dat het ook in één keer goed kan gaan.

Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Klager Zoveel