Klacht: Schofterig

op 12 augustus 2018 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ging een pakje ophalen want ze hebben een post.nl service punt.
Weinig service. Pakje was er niet .
Letter antwoord antwoord; boeit mij niet zoek maar uit met leverancier.
Had ontvangst bewijs en alles.
Dit is niet de eerste keer werk zelf in service gerichte functie deze mensen
in dit filiaal werken niet met plezier. Chagerijnig bedompte manier van service.
Gelukkig een albert heijn jumbo en aldi op loopafstand

Gewenste Oplossing:

Simpel me behandelen als klant eigenlijk zoals ik mensen in mijn werk benader als gast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 13 augustus 2018 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nagtzaam,

Hartelijk dank voor uw melding via Klacht.nl. Hierin geeft u aan dat u niet netjes bent geholpen in onze winkel aan de Badhuistraat in Scheveningen.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet netjes bent geholpen in de bovenstaande winkel en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben uw melding doorgestuurd naar de supermarktmanager de Heer Kraaijeveld hij vindt het erg vervelend dat het zo is verlopen. Hij zal daarom telefonisch contact met u opnemen om dit op een goede manier af te handelen. Onze excuses voor het ongenoegen dat u heeft ervaren

Met vriendelijke groet,

Hoogvliet klantenservice
Michelle Kok

Heeft op 13 augustus 2018 om 11:58 geantwoord

Telefonisch wat een ironie kwam een nieuwe telefoon ophalen.
Die blijft daar lekker liggen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ofi