Klacht: Schimmige retourprocedure

op 07 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Na een bestelling te hebben gedaan wilde ik twee artikelen hiervan retourneren. In eerste instantie ben ik naar het dichtstbijzijnde filiaal gegaan. Hier werd aangegeven dat het spullen van een toeleverancier zijn en daarom niet in de winkel retour kunnen worden genomen. Vreemd verhaal, ik koop het toch bij de Praxis. Daarna via de klantenservice de retourprocedure opgevraagd. Hierbij blijkt dat de koper zelf opdraait voor de retourkosten. Voor een bestelling betaal je dus verzendkosten en retourkosten. Daarnaast wordt er bovenop de verzendkosten voor het retour sturen nog €5,45 in rekening gebracht voor behandeling van de retourzending. Als dit van tevoren duidelijk kenbaar was gemaakt had ik nooit een bestelling gedaan bij de Praxis.

Als ik de artikelen normaal kan retourneren.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 11 mei 2016 om 11:37 geantwoord