Klacht: Schimmel wraps

op 07 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij mijn Jumbo lekkere wraps gekocht van Texx Mex voor in de oven. ‘S avonds eerste verpakking opengemaakt, gevuld en in de oven.. niet genoeg dus tweede verpakking open.. Ieks helemaal groen, houdbaarheidsdatum 27-10!! Al de zoveelste keer dat ik bij die Jumbo beschimmeld voedsel krijg.. afbakbroodjes/ wraps/ kaas/ salades. Echt bij alles moet je op de datum kijken, voor je het weet heb je een voedselvergiftiging.

Maar goed, deze keer ga ik terug.. Het meisje aan de counter geeft me braaf €2,- en een nieuwe verpakking, ik grap nog : ‘ is deze wel goed?’ Ja hoor zegt ze… maar nee hoor OOK GROEN! Zij schrikt, ik ook.. weer loopt ze naar het schap. Komt terug met alle verpakkingen.. helaas ALLEMAAL GROEN! Ze schaamt zich en ik krijg een bloemetje mee. Ik meld haar dat ze echt moeten opletten bij deze Jumbo, want dit is echt niet goed! En gebeurt echt te vaak!

Thuisgekomen schrijf ik een mail naar Jumbo.. paar dagen later krijg ik een kort bericht: Bedankt voor het melden .. blablablabla .. vervelend dat uw wraps beschimmeld waren… blablablabla .. fijn dat u goed geholpen bent .. wij hebben u klacht genoteerd .. fijne dag!

thats iT ! Meer niet??
En nu? Weer fijn boodschappen doen? Nou nee niet meer daar!

Als Jumbo mij verteld wat ze daadwerkelijk doen met deze klacht! En niet mij afschepen met zo’n standaard bericht.
In mijn mail naar hun vertelde ik dat het dus echt al heel vaak voorgekomen is dat wij dus willen gaan eten .. en vervolgens naar een alternatief moeten zoeken omdat we niet kunnen eten wat we van plan zijn. Omdat het bedorven is .. Gaat er dan geen alarmbel rinkelen dat deze Jumbo een klant verliest die al meer als 10 jaar boodschappen doet daar, met twee puberjongens wekelijks €120,- daar naar toe brengt?
Die scheep je niet af met .. we hebben uw klacht genoteerd !
Na die ellende met de Max Verstappen auto’s zou ik als ondernemer me heel diep schamen en trouwe klanten iets serieuzer nemen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht MexxPluk

2 maanden geleden - Zojuist bericht ontvangen, Jumbo neemt mijn klacht niet in behandeling via klacht.nl! Kennelijk niet belangrijk dat vaste klanten niet tevreden over bedorven voedsel zijn, keer op keer. Nou ja deze klant zijn ze kwijt! Jammer hoor, maar dit is de maatschappij waarin wij leven! Alleen kijken naar geld en winst en niet naar wat wil de consument! En hoe hou ik deze klant tevreden.. Heel simpel lijkt mij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MexxPluk