Klacht: Schimmel / recensies / Keeloperatie

op 18 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hebben een vakantie geboekt via Vakantieveilingen.nl, wij gaan op 31 juli 2017 naar Hengelhoef in België. De foto’s en website zagen er super uit. Ook staat er een logo van ANWB 4,5 sterren erkend 2017 bij. Wij dachten dat zit helemaal goed.

Nu lezen we de recensies en wat blijkt, er zijn enorm veel klachten over schimmel in de gordijnen slechte hygiëne etc etc zie Zoover.nl.

Nu is dit een enorme tegenvaller maar onze ongerustheid gaat naar onze dochter van 2,5, ze heeft onlangs een operatie aan haar keel en neus gehad waardoor ze absoluut niet in aanraking mag komen met schimmels etc. (het zwembad wat bij het park ligt zijn exact zulke recensies over, alg in de glijbanen slecht onderhoud etc)

Nu hebben wij 2 x vakantieveilingen benaderd en aangegeven dat wij ons zorgen maken en dat wij de vakantie willen annuleren. De eerste keer kregen wij een reactie dat de medewerker met haar manager ging overleggen en voor 5 uur ons zou berichtten, helaas geen reactie. Daarop volgend hebben wij nogmaals gebeld, hier werd aangegeven dat zij de desbetreffende vraag zou doorsturen naar een anderen afdeling. Inmiddels is hier een reactie op teruggekomen : wij kunnen helaas niks voor u doen !.

Ook hebben we contact opgenomen met Oostappenpark, hier hebben we zelfs helemaal geen reactie van gekregen!

Ik wil graag dat de reis wordt geannuleerd en dat er een volledige teruggave wordt gedaan van mijn gemaakte kosten of dat er een alternatief wordt geboden waar wel aan goede hygiëne wordt gedaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw, Wat vervelend dat u niet naar Hengelhoef wilt gaan door de gelezen recensies. Wij bieden deze veiling al een hele tijd aan en hebben geen klachten gehad over Hengelhoef. Aan de hand van het gestuurd ordernummer hebben wij de contacthistorie erbij kunnen halen. U heeft vandaag gesproken met een collega en die heeft aangegeven dat de veiling helaas niet geannuleerd kan worden. Wat wij wel voor u kunnen betekenen is een naamswijziging. Dit houdt in dat u de naam kan laten veranderen. Helaas is dit echt het enige wat wij voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Heather

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 18:12 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat u niet naar Hengelhoef wilt gaan door de gelezen recensies.

Helaas is dit echt het enige wat wij voor u kunnen betekenen.

Heather

Heeft op 18 juli 2017 om 23:05 geantwoord

Jullie bieden iets aan dmv fotos en een website terwijl de werkelijkheid anders is. Ik maak me zorgen om de gezondheid van mijn dochter..

Jullie geven aan geen klachten te ontvangen, dit klinkt alsof jullie de klachten niet willen horen Zoover staat vol met klachten ook over dw gewonnen veilingen bij vakantieveiling betreffende hengelhoef.

Stel wij gaan gewoon heen en de schimmel en algen komen ons tegemoet, wie gaat voor die extra kosten opdraaien ?

Kom mij in ieder geval tegemoet, ookal krijg ik mijn geld niet terug geef het dan in waardebonnen van vakantieveiling...

Alle klachten die gemeld zijn door Est1986