Klacht: Schimmel

op 05 augustus 2017 over Blue Band in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik bestel regelmatig via Albert Heijn de Blue Band bollen (Vezelrijk wit, Goede Start).

Gisteren heb ik om 17:00 uur de bestelling met o.m. de bollen ontvangen.
Totdat ik vanmiddag een bol wilde klaarmaken hebben ze in ongeopende verpakking op een droge, koele plaats gelegen.

Bij het openen van de verpakking rook ik al een sterke schimmel-geur.
Aan de bovenste twee bollen zag ik niets wat op schimmel wees, dus belegde ik er toch één en nam een hap. Bah: schimmelsmaak!
De onderste vier bollen haalde ik er toen uit, en deze bleken aan de onderzijde helemaal beschimmeld te zijn.

Dat deze bolletjes vrij snel beschimmelen wist ik uit eerdere ervaringen.

Dat ze al binnen één dag oneetbaar zijn is onaanvaardbaar, echt niet oké.

Ik hoop dat Blue Band mijn klacht serieus neemt door hun product kritisch te onderzoeken op dit mankement (de enorm snelle schimmelvorming).

Een persoonlijke reactie van Blue Band, waarin ze erkent dat er inderdaad een probleem is/was met dit product, en dat er dientengevolge aan het probleem gewerkt wordt/werd, zou me tevreden stellen.

Reactie van de melder van de klacht JCV

3 dagen geleden - De volgende mail kreeg ik n.a.v. mijn klacht: "Beste JCV, Je hebt onlangs een klacht gemeld over Blue Band. Helaas neemt Blue Band jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat Blue Band weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop Blue Band met jouw klacht omgaat!". Geen enkele respons dus. Dat Blue Band mijn klacht niet in behandeling neemt vind ik niet oké.

Alle klachten die gemeld zijn door JCV