Klacht: schijnt dat ik wat gewonnen heb, nu incasso bureau

op 14 augustus 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

kreeg vandaag een mai van incassobureau, ik zou een openstaande rekening hebben bij vakantieveilingen .nl. incassokosten dubbele van de kosten.
ik heb echter nooit iets bij dezen gekocht of besteld, zie wel regelmatig mails voorbijkomen die ik gelijk weggooi.
contact opgenomen met incassobreau, moet ik aangifte gaan doen en gaan bewijzen dat ik die aankoop niet gedaan heb, is toch van de zotte eigenlijk?
ik heb helemaal geen zin is dit soort activiteiten, ik ga toch ook geen rekeningen naar mensen sturen en dat zij maar moeten bewijzen dat ze helemaal geen product van mij hebben afgenomen.
het enge is dat incassobedrijf al mijn gegevens had

als ik een bericht krijg met excuses en dat het een groot misverstand is en dat ze er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht edwindielessen

5 jaren geleden - Het is helemaal niet opgelost! Er is internetaangifte gedaan en dit heb ik doorgestuurd aan het incassobureau. Nu wilt VakantieVeilingen .nl een kopie hiervan hebben maar kunnen hiervoor geen contact opnemen met het door hun ingeschakelde incassobureau. Het lijken wel ambtenaren. Hier krijg ik een heel andere reactie als in de mails en het incasso bureau is door hen niet te benaderen. Het begint een klucht te worden zodanig dat ik het naar een t.v. Programma heb toegezonden. Een bedrijf kan je dus een rekening sturen, beweren dat ze jouw gegevens hebben en IP adres EN DUS MOET JE BETALEN! Te zot voor woorden!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste heer, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Graag ontvangen wij van u het procesverbaal van uw aangifte zodat wij uw verzoek verder in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Jeanne-Marie VakantieVeilingen.nl- Webcare

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 06 september 2015 om 14:11 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat er misschien misbruik wordt gemaakt van uw gegevens. Helaas vinden wij hiervoor geen aanwijzingen in ons systeem. Volgens onze gegevens, is het winnende bod op onze veiling geplaatst, via Facebook, vanaf hetzelfde ip adres als waarmee u uw profiel heeft gesloten op 13 juli jl.

Wij zien dit aan het IP-adres waarmee is ingelogd, dit was in beide gevallen gelijk. Omdat wij het onrechtmatig gebruik van uw gegevens niet terug zien, is het voor ons helaas ook niet mogelijk te annuleren.

Het geplaatste hoogste bod is in dit geval een bindende aankoop geweest.

Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Diana - Webcare Vakantieveilingen.nl

Heeft op 06 september 2015 om 14:49 geantwoord

Omdat u niet kunt zien Of mijn gegevens onrechtmatig zijn gebruikt wil nog niet zeggen dat mijn gegevens niet onrechtmatig zijn gebruikt.
Ik weet dat ik niks bij u besteld heb, wie wel weet ik niet maar wat ik wel weet is dat als ik ergens iets bestel ik altijd een mail krijg met een bevestigingslink. Ik heb die nooit van u mogen ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door edwindielessen