Klacht: Scheur in jeans 6mnd oud

op 08 juni 2016 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is wat ik The Sting heb gestuurd:
Beste heer/mevrouw,

Al jaren ben ik fan van de jeans van The Sting. De meeste broeken gaan lang mee en blijven mooi van kleur. Nu heb ik afgelopen najaar 2 broeken gekocht van Cotton Club in maat 26 bij The Sting in Zwolle. Ze zaten heel fijn en ik was er zeer gelukkig mee. Totdat ik een paar weken geleden een scheur op de bil van de ene jeans ontdekte, niet meer te repareren. Ik dacht: kan gebeuren. Vandaag heb ik in de tweede jeans ook zo’n zelfde scheur ontdekt. Ik snap dat het logisch is om te denken dat ik dikker ben geworden of iets raars heb gedaan. Dit is niet zo, ik ben behoorlijk slank (vandaar maat 26) en geen gram aangekomen. Ook heb ik alleen activiteiten gedaan die een spijkerbroek aan zou moeten kunnen (achter mijn bureau aan mijn scriptie werken, bijvoorbeeld). Ik heb helaas geen bonnetje meer.

Mijn doel is met dit bericht dan ook aan te geven dat ik teleurgesteld ben in de kwaliteit van deze broeken en dat ik beter gewend ben. Bijgevoegd heb ik enkele foto’s van de tweede broek en de scheur (lukt niet op deze website, op aanvraag). De eerste broek heb ik een paar weken geleden al weggegooid met pijn in mijn hart…

Gewenste Oplossing:

Ideaal zou zijn als ik een nieuwe jeans zou mogen uitzoeken, maar ik heb helaas geen bonnetje meer. Ik mis nu echt een fijne jeans, nu ik er twee in korte tijd weg heb moeten doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 08 juni 2016 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

De customer service van The Sting heeft op 8 juni 2016 contact gehad met de klant via whats app. De klant mag met de broek en het aankoopbewijs terug naar een winkel bij haar in de buurt om de broek te retourneren of te ruilen. De klant vond dit een prima oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door MargotZonderJeans